Motorstopp

Jag fattar inte vart hon får orken ifrån.
Jag snackar ju då så klart om min underbara bloggkollega Rebecka.Hon praoar ju på dagis som ni nog alla vet vid detta laget.Medas jag, Sofia Margareta Höglund praoar i 1-2 c på bergsbyskolan.
Och jag måste säga att det är underbart att ännu en gång få vistas på min gamla hemmaplan.
Men ungarna ack ack dom tar orken ifrån mig, suger ut varenda liten gnutta av det.Det är fart och fläng hela långa dagen.
Det var länge sen jag var så här trött om kvällarna måsta jag medge.
Fast det är ju så klar att det är kul att vara där.Jag kommer sakna klassen efter de att jag begätt mig av.

Mennu måste jag gå och ladda inför morgondagens rond.


En härlig pigg och glad bild på Clara, jag och Rebbis.


Hejhopp praokropp/Slutkörd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0