To bad

Jag kom att tänka på en sak denna eftermiddag.
Jo så här är det va att jag brukar vissa gånger komma på vad bra vissa saker kan vara. Men jag inser inte det förrän det är borta eller inte finns mer.
I fallet som då dök upp idag har med Michael Jacson att göra. Jag har inte förstått hur bra han var tills efter det att han dog.
Och det är ju ganska synd för.... ja det är helt enkelt synd.
Han var en höjdare på att dansa ocg hans låtar ja dom är riktigt härliga.

Här är en jag gillar helt igenom även musikvideo. Riktigt snygga monster vill jag lova hahaha.




Hejhopp musikkropp/Monstret

Kommentarer
Postat av: Mickan=D

Jag vet,

asså varför lyssnade jag inte på honom tidigare :( :(:(::(:(:(:(:(:(:<3<3<3<3<3<3<3?

RIP vår MJ

2009-10-20 @ 16:47:39
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0