Easier to sing

Tjollahopp!

Jag njuter fullt ut av att ha lov.Riktigt trevligt har jag haft det under mina lov dagar som gått.

Måndag = Shopping i lule med Sofia och Elsa. God mat och trevlig umgänge.
(ni kanske kan få en titt senare på vad jag lyckats få med mig hem)

Tisdag Förmiddag = Bada och plaska på edda med lillasystern min. lek på flytdyna och trevligt umgänge.

Tisdag kväll = Burtäskbingo med galna uppgifter. Pinsamma stunder och trevligt umgänge.
(Tack Rebecka och Matilda för denna under bara kväll ni gjord ett as grymt bra jobb)

Har jag inte haft en bra start på detta lov så säg?

Men nu ska jag laga lunch till lillsyrran.Vad som står på menyn vet jag riktigt inte än men det löser sig nog.


Me and my siss

Hejhopp lovkropp/Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0