Love

Nu sitter jag här och knappar på tangentbordet fast jag egentligen int har tid till det.Om jag var smart så skulle jag sätta mig ner och ägna lite tid åt skolarbete (Hemmasjuk=Komma efter i skolan) Så att det inte blir så mycket att göra sen.Men i detta fall så är jag ju inte smart.Läxorna får helt enkelt vänta tills senare.
Jag är inte precis glad årt att vara en expert på att skjuta upp saker, men det har jag bara mig själv att tacka för.


Från det till någe helt annat something mycke roligare.
Jag har jus funnit en ny musik favorit Jippie!.



Ni har nu säker märk att det ju var idol Lars som medverkade i denna underbara sång.

Hejhopp osmartkropp/Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0