Fröken klack åt och drack nagellack

Tjohej!

Jag är glad.Det kan kanske ha något att göra med att jag nyss vart och sjungt med kören(u-nited) som jag är med i.
Vilken power det var på övningen idag Woohoo. Och en massa trevligt folk får man träffa på köpet.Helt klar toppen att vara där.Superkul.

Men det jag gjorde nydligast var att pynta min syster fingernaglar i ett fin rött nagellack.Mycket graciöst.
Jag skulle själv vilja måla mina egna naglar, men nagellacket jag vill åt har tagit till flykten och gömt sig på något mysko ställe.Vart vet jag inte.Så det blir inge fina naglar för mig denna kväll.

Men världen går ju inte precic under på grund av något nagellack.




Hejhopp happykropp/Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0