en droppe regn

har ingen aning om varför just denna låt har tagit ett fast tag i mitt hjärta men jag har liksom alltid gillat den från första gången jag hörde den. Jag kan liksom inte sluta lyssna på den. Sen är ju ett plus att samma sak gäller mannen som sjunger, han har jag också gillat sen jag först såg honom i "nicke och nilla".
så denna låt är speciell för mig på alla sett och vis !

hejhopp wahlgrenkropp/ droppe

p.s. sen kan jag berätta en liten till sak om detta ämne, hur sant det är har jag ingen aning om men pappa brukar skoja(?) iallafall nämna att om jag har födds som en kille skulle jag ha döpt till niclas, och hade då jonas i sin tur födds som flicka skulle han ha döpts till pernilla och om david födds som den pojke han är skulle han fått namnet linus. då hade jag och mina bröder (bror och syster) bildat den nya wahlgren-trion fast då mera känd som wallgren-trion.

 

men som sagt så vet jag inte hur mycket sanning det är i detta men tänkte liksom nämna det bara för att, och kanske bidrar niclas efternamn till ytterligare gillande från min sida, who knows?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0