farmor

farmor min farmor.

hon ringde nyss och jag passade på att prata på med henne, det var riktigt länge sen sist.
Jag tänkte iallfall passa på att nämna hur mycket jag tycker om den människan alltså.
jag har liksom aldrig tänkt på det förren ganska nyss. nu blir jag som glad i hennes närhet, vi är som lite lika kan jag tycka, skrattar typ åt samma saker och så.
sen så får hon också en extra stjärna för att hon stöttar mitt hopp och percingen, det gillar jag.

nej men iallfall så ville jag bara passa på att säga det. Hur vida gillar ni era far/mors föräldrar ?

oj, la ni märke till att det var typ första gången jag avslutade med en fråga ? om inte så sårar ni mig icke !

hejhopp människokropp / farmoR

 

p.s jag vill också tillägga att jag inte favvoriserar min farmor eller har något emot farfar eller mormor, vi har bara en liten speciell "conection" och så kände jag för att ge henne äran nu liksom

 


Kommentarer
Postat av: Hedblad

Nåååw, så himla söt!

2009-10-08 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0