för det andra....

så ser min mobil HELT annorlunda ut mot dessa förra utseende, och såhär gick det till...

först samlade vi samman alla nagellack i vår väg


sen kan det också vara possitivt att ta lös alla olika delar på mobilen

sen är det bara att börja måla !


och medans nagellacket torkar kan man ha annat latjo lajban för sig



och under dessa latjo lajban tider hann vi med en massa och dessutom hann Sofia, Stina och Lovisa komma på ett trevligt men oväntat besök.
och medans vi roade oss vart mobilerna mer än vad dom varit (?)
resulat:

före

efter


och såhär såg allas våra mobiler ut efter makeovern.
min och claras med temat "exposion" och matildas med ett fint föremål.

och ja, nu är min mobil sannerligen EGENDOMLIG och vi får se hurvida jag gillar egendomligheten.

hejhopp mobilkropp / konstnä
R

 


Kommentarer
Postat av: matildlindblom

hah, love the explotion:D

2009-10-20 @ 17:33:04
URL: http://matildalindblom.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

hah, hate the explotion:)

2009-10-20 @ 20:14:46
URL: http://aaamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0