för det första...

vill jag nevärdera mig själv för gårdagens totala miss !
jag nämde ju att bussen skulle gå klockan 7 och jag ville ju inte missa den och gick därför TIO hela minuter innan klockslaget sju. Sen väl på plats började tiden gå oroväckande långsamt...

när klockan sedan passerat 10 över 7 fick jag ren panik och ringde till clara och sa (skrek?) BUSSEN KOMMER INTE !
sen la jag på, eller ja typ iallfall.
då sa en flicka som också väntade på bussen "den går kvart över"
jaha, bra jobbat rebecka, allt du åstakom var att nära på frysa sönder och att vara i RIKTIGT god tid till bussen.

GRRRREEAT !

(i brist på bilder)

hejhopp misslyckadkropp / bussproblem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0