från något bra...

..till något dåligt ? nämligen den fasansfulla, elaka, barnmisshandlaren, äckliga LÄXAN !!!!
AAAH ! spring fly för livet , göm alla barn, göm din familj, göm dej själv, göm allt ! regeringen har en raket beredd att flyga hela sveriges befolkning till månen under ledningen av Christer Fuglesang. De har lovat att läxan inte ska kunna komma åt oss där, vi ska på månen bygga upp ett helt nytt liv tills den dagen då läxan dör av barnbrist.
tack för att jag fick dela med mej av detta info.

om ni nu ursäktar ska jag bege mig till den där raketen PÅ MOMMANGEN, jag vill inte bli rikserad att bli uppslukad av läxan...

ack ljuva tanke... att bara flyga ifrån läxan... men tyvärr så existerar inte den raketen och jag tror inte heller att regeringen gör så stor sak bara för att jag sak slippa läxan.. nejnej, jag är nog tyvärr tvungen att genomföra detta hemska straff som skolan med glädje tvingar på ss oskyldiga medmänniskor, ursh !

hejhopp läxkropp / Rakeeeeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0