gästblogg

Hej kära krabbor och annat folk !

jag tänkte presentera mig själv med den meningen som beskriver mig på bästa möjliga sätt, det meningen är den viktigaste i mitt annars rätt vanliga krabbliv. Ja, jag är alltså en krabba.

Jag är en krabba som heter Bertil Krabbman, och jag älskar dig, just dig. Kom ihåg det !


jag tänkte även slunga in en bild på mig själv när jag är som mest kärleksfull.

Det kan ju också vara nyttigt för er som inte vet ett endaste dugg om krabbor ett få se hur en riktig krabba ser ut. Även om de flesta krabborna säger att jag skiljer mig från mängden. Men en krabba är jag iallfall. Har alltid varit kommer alltid att va !

Nu när jag har funnit denna blogg kanske jag dyker upp lite då och då och lär er ett och annat om krabbornas spännande liv under ytan, vad säger ni om det va ?

Jag tycker själv att det känns riktigt spännande att få dela med mig av mina livserfarenheter.

om det är okej för Sofia och Rebecka förstås, jag får tala med dom.
tills dess,

Tjing Tjång Krabbtång !

/Bertil the Krabba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0