godmorgon

godmorgon alla eldsjukare, tuppar, sumobrottare och andra filurer som läser denna blogg. trevligt att ha er är !

har ni sovit gott ?
själv har jag inte det, eller jo, eller nej, eller jag vet inte men det känns inte som det...

men jag är uppe och jag lever.
gjorde nyss en vacker bild som jag tänkte visa men så gjorde bilden och alla dess anhängare myteri mot deras överste (jag) så nej, nu blir det ingen bild. och inget längre inlägg heller eftersom att jag måste gå och nypa de rackarna i örat.

men inlägg blir så trista utan bild så kör i vind, jag fixar en bild av egen sort

                 

ett mäster verk som min bror och jag skapade, hehe aningens kul tycker jag iallfall

 

hejhopp konstkropp / mästeRkonstnären


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in filmen som du spelade in utomlands, my crib :)?

2009-10-13 @ 13:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0