HIPP HIPP HURRA !

det är mormors dag idag !


denna sköna böna fyller då år idag, 80 år, ljuvligt.
hon har i sitt liv hunnit med en massa saker och den roligaste och kändaste (enligt mig då) är följande:

hur många känner till Boda Borg ?
jo, saken är att dit begav min närmaste släkt tillsammans med mormor. och sanna mina ord, mormor har förevigt (eller ja iallfall de senaste 4 åren och nåt år framåt kanske? nobody knows) satt sitt märke där, det talas om det om man besöker boda borg kan det hända att arbetarna där nämner mormors rekord. Hon är nämligen den äldsta som tagit sig över pirat väggen ! STORARTAT, jag tror också att det var lite annat kraffs som hon också var äldst på att ha genomfört. Ja, jag minns den dagen, som om det var igår.
Hör däremot att en 78åring har varit där, dock vet jag inte om det bara är rykten det kanske rent utav är så att dom har plusat på mormors "rekord ålder" pågrund av minnes förlust.
iallfall så är jag stolt över min mormor oavsett vad, hon är stencool och kommer alltid vara det, oavsett ålder.

tänkte bara meddela det till omvärlden !

hejhopp hippkropp/ hurra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0