hungrig

jag sitter nu och hungar lite lagom, men maten nalkas. Dock är jag inte så sugen på det som skall serveras menmen, jag får iallfall mat, det får inte alla så jag sak vara nöjd !

iallfall så hoppas jag att alla som längtade efter filmen är riktigt nöjda nu när den har visats. Jag själv finner den lite roande, särskilt benjamins "hejhej" det tycker jag är oerhört skojjit. och grekens situps faller mig också i smaken. Sen är det ju självfallet roligt med jonatan i bakrunden här och där. det var de saker som jag kan skratta gott åt.


på denna bild vill jag att ni alla uppmärksammar davids näsa och mun i det högra höret, höhö.

iallfall så ska jag skriva lite skit och sånt nu.

hejhopp skitkropp /hungriggrek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0