jag befinner mig i ett vinterland


det skaver i hjärtat när jag ser följande syn genom mitt ack så användbara fönster, snön var dock en aning glädjespridane igår, då man fick de speciella känslan när den första snön vart för överviktigt för att stanna i molnen och föll därmed ner. Det bar sig då inte bättre än att jag och matilda skapade snöänglar och lite annan vacker konst på vägen mot stan. Men snö lekarna tog inte slut bara för att stan omringade oss, nejnej. Det utbröt ett snökrig utan dess like.

ja och nu har jag som typ nyss vaknat och möttes av synen på bilden här ovan, ackack.
iallfall såhär ska jag spendera min morgon,


plus lite stressad påklädsel innan farmor och farfar kommer, pappa fyller liksom år, väldans vad många i min släkt som fyller år i oktober mamma,mormor, pappa. aja. GRATTIS iallfall

hejhopp morgonkropp /grattis

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha snö är ju grymt! =D



(och btw...måste bara gilla färgen på årets skolkatalog ;D )

2009-10-24 @ 17:51:00
URL: http://pajaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0