KABOOOOOM ! !


















<klicka för rolig syn!










ser ni likheterna mellan de båda bilderna ? jagvet, på pricken, blicken, mössan, känslan, ALLT










svar JA, tillbak, bort varssomhelst bara inte här hemma i detta kalla ställe.

iallfall där avfyrades kanonen med ett rejält skott ! laddat med ca 77 bilder och något såndant har aldrig tidigare skådats på denna blogg. Jag hoppas skottet var tillräckligt (inte för litet hoppas jag för isåfall får ni allt ta egna bilder, heh) själv funderar jag och det var en aningens stor smäll, men då räcker väl skadorna länge.

fast jag har faktiskt mer grekiskt att bjuda på, men det får inte bli för mycket av det goda så med dessa ord och kanonskott och bomber och allt sådant säger jag: godnatt !

eller ja, typ allafall.

hejhopp vapenkropp /gReece



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0