lämnad och utslängd

ni må kalla mig knasig men jag ska skriva en till novel (?)
varför nu detta extra jobb ?

jo saken är den att jag vill det, jag har redan skrivit en, jovisst det är sant men jag vet inte om jag är riktigt nöjd och eftersom att jag har en till idé så tänkte jag göra ännu ett försök och sedan bestämma vilken av dessa två jag vill lämna in.
-om jag inte lämnar in båda och hoppas på bättre betyg ?
hm, där var ju ett riktigt vist förslag. ska tänka på saken.

iallfall så är en sak possitivt med den nya, det är att jag iallfall har ett namn på denna, den förra är namnlös...stackars lilla novell... får fundera ut ett passande namn.

nu har jag många frågor att fundera på.

-LÅT FUNDERINGEN BÖRJA !


hejhopp novellkropp / funderaR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0