lite tårta och två fotoalbum

jo, jag har nu granskat mina två farföräldrar i deras unga år. det vill säga från typ 2 år och uppåt och ja, det känns helt onormalt att se sin farfar som åtta år och i pottfrilla, haha men så fruktansvärt söt ändå !
och ja, jag vet inte om nämt att kjg har misstänkt att min farmor skulel ha varit lik mig? iallfall så har jag det för vi är som lik på många sett och ja, på en bild särskilt, när hon var typ 13 var hon verkligen riktigt lik mig må jag säga.

men nog om detta, nu ska jag pallra mig vidare i livet !

hejhopp fotokropp / hoppar

Kommentarer
Postat av: Gabbie

haha snygg bild! ;D och jag ser knäpp ut som vanligt :P haha

2009-10-24 @ 22:35:55
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0