novell novell novell

alltid dessa noveller... jag sitter nu och gör ett försök till att skriva en, det är liksom våran uppgift på svenskan. och det är FASANSFULLT svårt. jag försår inte hur jag ska lyckas få den perfekt. hur jag ska lyckas få med alla "viktiga saker" och hur jag cka lyckas hålla mig till reglerna. ursh ursh.
det här känns inte lovande menmen. allt ska inte vara lätt i livet !

det har lärarna bestämt, eller ?
aja, vem som än bestämt det så är det sanning iallfall.

nej nu måste jag skärpa mig. jag hålller på att tappa greppet. jag måste börja bry mig om skolan igen. såhär kan jag ju inte hålla på ! SÄRPNING REBECKA SKÄRPNING !

 

ojoj, nu vart jag visst påkommen..oooppssiii

 

hejhopp skolkropp / föRfattaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0