nu äre slut för idag

tack och adjö för idag.

det är riktigt trevligt att sluta kl 15.00 faktiskt. ujuj så skönt.
iallfall så har jag nu skaffat mig en riktigt polare på dagis, vill bli kallad pippi.

riktigt söt flickunge som kom när jag klippte ut lite mer fiskar och sa " jag måste vila benen" sen satt hon där med mig och prata en stund sen sa hon "jag är fortfarande lite trött i benen, när du har klippt färdigt är jag inte trött mer"

 

haha, hur söt kan en människa bli ?

sen spelade vi pippi memori och hon jublade av lycka för varje par hon fick.

som ni såg i inlägget här under så är det någon som har bett mig att skynda att visa filmen på huset i grekland, så jag ska försöka fixa det nu.

litekul va ?

hejhopp kulkropp / rosa


Kommentarer
Postat av: evelina

hahhah, den där serien var riktigt rolig ;D

2009-10-16 @ 18:41:09
URL: http://evelinalindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0