regn och så denna förbaskade buss !

ja godmorgon på er alla !
jag har haft en riktigt skit morgon som började med en sen start pga personliga anledningar det ledde till att jag var tvungen att skynda mig riktigt mycket och ja, jag tyckte att jag klarade mig bra, jag skulle inte behöva komma till skolan i liknelse av en skrottipp. så allt verkade lovande till jag kollade på en klocka 08.03 (!!!!!!) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!!! (bussen går 07.55 för er som icke visste)

jaha, men jag beslutade endå att hoppas på att bussen var på min sida (varför skulle den?)
så jag rafsade ihop alla läxor och rusade likt en... ja en vaddå ? en heffaklump kanske ? eller kanske en bisomoxe, till  bussen men det var försent...

jag fick helt enkelt lufsa hem igen och MORR så arg jag blir !

aja, detta skedde väl av en anledning kan man ju tänka. men sur är jag iallfall. sur och ledsen .

ja typ så känner jag mig..

 

nu ska jag gå , vill inte riskera att missa bussen igen det vore ju för förargligt !!

 

hejhopp busskropp/ REGN ! ! ! ! ! ! ! !


p.s  ja, regnet förvärrar allt , så nu slipper ni undra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0