såhär i dagistider

ni får ursäkta att jag babblar på om dagis hela dagarna men det är ju som förtillfället täcker upp större delen av mitt liv liksom, så håll ut.

jag börjar iallfall tänka på att jag själv har varit sådär attans liten och det sägs att jag inte alls är lik den yngre varianten av mig själv... kan detta stämma ?
jag bestämde mig för att undersöka saken och därav gjordes denna bild:

ja, nu är det bara att ställa sig frågan
"finns det några likheter?"

om ja,

"vilka är likheterna?"

om nej,

"hur är det då möjligt att detta faktiskt är samma person, bara 13år senare?"

det var allt en kluring till fråga va ?
personligen tycker jag inte att jag är ett dugg lik mig själv, visste jag inte bättre skulle jag inte ens tro att det var jag, jag hittar verkligen ingenting som tyder på att det är en liten rebecka som pratar i telefon...


dela gärna med er av tankar och åsikter

 

hejhopp litenkropp / stoR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0