*skrattskrattskratt*

denna morgon är jag vaken i riktigt god tid !

anledningen till detta är att mamma skulle på nån kurs eller nåt typ klockan sex och ville inte ta risken att vi försov oss, men nej, jag och mina bröder gick inte upp klockan 6.00 kanske mellan 6.30 óch 7.00 och nu har vi just avslutat våran frukost. Under fukosttiden tog sig Jonas an uppgiften att lära mig och David låtsas skratta, han fick oss bara att skratta på riktigt för han såg förbövelen så skitrolig så ni anar inte !

ångrar att jag inte tog ett kort på knasigheterna. menmen, nästa gång kanske. nu måste jag borsta mina gaddar!

söta små varelser

justja, jag hade ett problem igårkväll. Jag hade så ont i huvvet jag inte kunde somna... misstänker tyvärr en förkylning... NEJ ! det får inte vara sant, jag har inte tid att vara sjuk...

iallfall så lyckades jag somna iallfall så lite sömn har jag iallafall. nej nu måste jag skynda mig, skoltvånget ni vet...

 

hejhopp morgonkropp/ skRatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0