sländans dagis

jag är nu hemma på lunch och eftersom att jag bor så nära hinner jag med ett inlägg,

kommentar om prao:

jättekul !
tre fröknar är samma som jag hade och dom pratar på om hur jag var på min dagis tid, tänka sig att jag har vart så liten...
SKITsöta barn.

ja, kort sagt så är det jättekul , gammla minnen väcks till liv och ja, det känns urbra att vara tillbaka efter tio år.

iallfall jag är hemma på lunch, ska luncha (hehe) med min sjuka bror. VI gjorde nyss ett par roliga bilder på paint som jag kan bjuda på. titta och njuuuuut:





det var det, och tillåt mig nu att få veta "är detta verkligen roliga bilder , eller är jag och min bror födda med dålig humor?"
stilla min nyfikenhet och svara på denna fråga är ni snälla ?

 

hejhopp dagiskropp / fröken

 

p.s. lösnaglarna sitter kvar tänkte jag bara meddela ifall någon liten stackare där ute undrar. Jag beslutade det av TVÅ anledningar:
1. jag fick inte av dom (det lyckades däremot ett barn med som råkadr trampa på mitt finger)
2. jag insåg att jag nog skulle få mycket nyttig kunskap om hur man hanterar sina lösnaglar

så ja, dom sitter kvar


Kommentarer
Postat av: Gabbie

haha tycker sånt där är asskoj! :P brukar ju själv sitta och göra sånt ;)



haha men jag diggar ju mest "O SHIT! Snygg rumpa" :D

2009-10-12 @ 14:21:27
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/
Postat av: Stina S

Hahaha nej, du är inte född med dålig humor! :D:D

2009-10-12 @ 18:51:25
URL: http://hejdethararjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0