två missar och noll kladdkakor

att baka kladdkaka är ta mig tusan inte lätt !

första försöket:

kan inte ens kallas vid namnet kladdkaka, snarare torrkaka, eller hårdkaka eller brödkaka eller ja, allt förutom klaaddkaka... bittert. turligt nnog bryr sig inte min far och bror det minsta och slukar den hursomhaver.

andra försöket:

var dock aningens kladdigare än ovanstående men dock inte alls kladdig, snarare lös, en löskaka vart det denna gång, men denna ska jag själv allt ta och äta ur, och självklart så har då mina gluoska familje meddlemmar smaskat i sig all glassen, fy så tarvligt... jag får lösa det på annat sätt.

smaklig måltid till mig själv !!!

hejhopp misslyckadkropp / dumkakor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0