ujujuj vad ska jag ta mig till


efter en kul kväll igår vaknade jag upp med en svag yrsel och misstankar om elak hals men ingnorerade detta, men så fort jag klev ut från Claras hem ökade alla tidigare tråkigheter.. men fortfarande gjorde jag inget annat än ingnorera,
men nu sitter jag här i min säng med:

- dubbla tecken
- tröjor som skulle räcka till att värma hela min familj
- sockar som skulle kunna täcka hela Grönlands yta
- yrsel som med säkerhet är värre än vad rasmus fick uppleva efter att ha gått 30 varv runt en lyktstolpe
- köld som skulle kunna frysa ihjäl hela min klass (tur att har tröjorna)
- en hals lika ond och omedlidande som djävulen själv
- och filmer från hela husets hörn och kanter, stora som små, nya som gammla, bra som dåliga, VHS som DVD (poängen är att det är en massa filmer)

med dessa meningar tror jag att alla har uppfattat hur det ligger till, jag är alltså sjuk... inte kul inte kul. Jag får skynda mig att glo på filmerna och vila så det räcker för hela sveriges befolkning !

 

film nr 1:
????????

 

hejhopp sjukkropp / HATArSJUKA

 

p.s extra jobbigt att det var just idag för jag skulle nämligen idag bege mig till dagisbarnen... ATTANS! då vet ni hur det är med dem saken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0