alla barnen...

...åkte kälke,
utom Bob...

idag har jag gjort som Bob jag har inte åkt kälke. Jag har åkt moppe, jassi. Jag åkte till campus och tränade, ojojsan.
men iallfall, så fanns det inga krokodiler där ocg tur det för jag i min egena åsikt tycker att korkodiler är fruktansvärt läskiga, vassa tänder. Dom är dock itne håriga, det är däremot gorillor. Förut i min barndom cvar jag riktigt farsinerad av groillor, jag ville vara som tarzan och leva i djungeln med gorillorna och allt sådant, men nu har jag insett att jag not inte skulel platsa i djungeln av flera anledningar, jag är för feg, för perfektionisktisk nrä det gäller mat, är mörkrädd OSV.
iallfall så är det ju tur att dessa drömmar har falnat genom årets gång.
och nu sitterjag här och har just insett attt jag inte har den blekaste aning om vat sjutton jag skriver om !
ett tecken på att jag ska ge mina fingrar en rast från tangentbordet.

hejhopp skrivkropp/ tarzan

(okej, detta är dungel george men det är han jag snackat om fast under ett annat namn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0