burvik

jag måste bara säga att jag suger på att tänka tid... min buss går 10.55 och jag trodde att jag hade skit brottom, så jag körde "race-fixning" men, när jag i sprang i 100km/h upptäckte jag klockan i ögonvrån och saktade genast ner till 20km/h för att titta lite noggrannare och mycket riktigt..
som jag fruktade var jag en timme tidig... varför händer detta just mig! va ?

aja, så jag backade tillbaka en bit och sedan dess har jag bara tatt de lungt, rört m ig i endast 10km/h och jag har gott om tid på mig att bara köra runt i huset. Men jag får minsann inte tänka för mycket så, för då har jag snabbt tappat tiden och innan jag vet ordet av är jag en timme sen... så någon koll måste jag ju ändå ha.

men iallfall anledningen till denna sovmorgon är att jag, min klass och 7c ska till burvik klockan 12.00 där ska vi allt stanna tills imorn och förhoppningsvis ha det kul.
så jag har ängnat lite tid till att packa också och såhär ser det ut...

fick allt lov att låna min brors hockeytrunk eftersom att det var så mycket saker som skulle med...


nej, där skoja jag allt !

 

såhär ser det ut på riktigt...


HAHA, jag skojja såklart...

...inte.
nej det här är faktiskt precis vad jag ska ta med mig... på bussen. Min andra riktigt väska med kläder och skit har mamma redan tagit eftersom att hon ändå skulle skjutsa till burvik erbjöd hon sig att ta det stora väskan så att jag slapp ha den på bussen.

- trevlig kvinna

hejhopp väskkropp / burvik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0