det är dags för

torsdags pack,
om det så är det sista jag gör (?)

eheh jag kanske inte riktigt lika klatschit som orginalet men, det är så det är iallfall. Jag har ju avslöjat dagens "att göra litsta". dock måste jag kanske lägga till en punkt
besöka vårdcentralen
en liten fågel viskade att pappa har ringt och bokat tid så att min bråkstake till hals ska få bli uppkollad. Jag får banne mig inte bli sjuk nu ! det vore helt opassande !

ja, resten vet ni ju. och jag håller på med en liten avskedspresent till alla som läser denna blogg och vill ta emot den. men det leveras antingen ikväll eller imorn. troligen ikväll eftersom att jag inte kan lova att det kommer finnas bloggtid imorn. så efter ikväll är ni utan mig i tio hela dar. men sörj icke kära vänner, sofia finns ju kvar... en så länge. nej jag skoja bara. hon finns kvar.


jag tänkte också visa en bild från sist jag var utomlands:

och sist jag var utomland med familjen:


hejhopp utlandskropp/ resa

Kommentarer
Postat av: Bianca

vad tycker du om min nya design?? HISS eller DISS?:D

2009-09-17 @ 19:23:59
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0