det är en skam


jag sitter och små glor på alla möljiga sortes bilder och kom slutligen fram till bilderna från min och josefins stockholms resa, ujuj, nu börjar jag känna skam inom mig. Denna resa ägde rum i april, och enda sen april, ja ni hörde rätt april har jag lovat att visa bilder från den resan, har jag gjort det ?

nä-e !

det luktar skam av grooovaste sort. Menmen, gjort är gjort och jag känner att det är lite förlänge sen för att jag ska känna intresse av att visa dessa bilder. men dom kan säkert dyka upp lite då och då , som till exempel denna dag, då har jag visat en (se bild ovanför)
nejenj, nu skojar jag allt bra duktigt ! jag har ju faktiskt visat två kommer jag nu ihåg, bilden i förra inlägget togs nämligen på tåget dit, tänka sig.

nu ska jag se på nån film sen sova, skola imorn ni vet. ursch ursch !

hejhopp skamligkropp / bildeRbildErBildErfrånstoCKholmvArdetju,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0