Myror i brallan

Denna sång är till min så kära bloggkolega som just nu säker sitter i ett plan påvag mot nya äventyr.

Som ett skämt utan skratt, som en gubbe utan hatt
Så känner jag mig utan dig ingenting utan dig.

Som en sommar utan glass som en stuga utan dass.
Så känner jag mig utan dig ingenting utan dig.

Som en strand utan sand som en konsert utan band.
Så känner jag mig utan dig ingenting utan dig.

Som en blomma utan vas som ett fönster utan glas
Så känner jag mig utan dig ingenting utan dig

Som en katt utan hår som en fot utan tår.
Så känner jag mig utan dig ingenting utan dig.


Sådär det var min avskeds song till Henna.Fin va?

Här är en väldig härlig fin bild på oss.Gammla goa tider.


Hejhopp sångkropp/Solo


Kommentarer
Postat av: evelina

vad söta ni var =)

pelle svanslös <3

2009-09-19 @ 23:31:10
URL: http://evelinalindberg.blogspot.com
Postat av: Clara Sjölin

Skitfin sång ju Sofia! du kommer att klara bloggandet utan rebecka. you are a strong person!!! krya på dig (L)

2009-09-20 @ 19:02:44
URL: http://neon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0