Alright

Jag har inte så mycket energi att lägga ner i detta inlägg.Min näsa tar all årk från mig.Nu har jag kommit till den del då näsan har tagit till förstärkning för att över vinna mig.Till sin hjälp har näsan paktat ihop sig med mina smaklökar.För jag känner nämligen ingen smaklängre och därför lägger jag mina misstankar på just smaklökarna.
Det är väldig irriterand må jag säga.

Men nu ska jag ocm mamsen mysa ihop i soffan med lite filmer som hon så snällt lånade från bibblan.
Hon är min räddare i nöden.

Me and mamsen

Bara så ni vet så har jag bilden i detta lilla formar bara för att ni inte ska få en hjärtattack då ni upptäcker dubbelhakorna som så fint har smygit sig på min lilla haka och satt sig där på kortet.
Men nu syns dom inte lika bra så nu finns det ingen risk att råka ut för något sådant.


Hejhopp tröttkropp/den snuvige

Kommentarer
Postat av: Felix

Synd att du e sjuk =/ hoppas du blir frisk :D

2009-09-22 @ 19:35:23
URL: http://haringenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0