Pig eller pig?

Kort vecka i skolan blev det för mig.
Ja,jag var på skolan idag.Kan ni tänka er .Det var år och dagar sen jag känt denna glädje bara av att gå till skola, helknäppt.

Plus att denna dag så har jag lärt mig mitt först ord på japanska.Det är helt otroligt jag kan nu ett ord på ett till spåk,känns mäktigt.
Det är ett mycket starkt och strävt ord och det lägger sig så fint på tungan då man säger det.

Ordet jag lärt mig är buta visst låter det fint.
Och vad betyder det då, jo det kommer ni få veta inom sjugröna sekunder(om ni inte redan vet)

Tadam

http://blogs.venturacountystar.com/dennert/archives/pig.jpg
Gris är vad det betyder.

Hejhopp nästanfriskkropp/Grisen

Kommentarer
Postat av: Hedbladarn

Jasså sofia jag visste inte att du var så språkkunnig!

2009-09-26 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0