Γεια σου, όταν η Ελλάδα

overstaende rad betyder inget mindre an hej da Grekland. ni som tanker fort forstar da att jag kommer att lamna Grekland inom korta stunder, snyft.

jag har nyss ankommit fran en mumsig frukost pa everst och vantar nu pa mamma pappa och annika som dricker kaffe eller nagot i den stilen.
men nu gar det inte ann att sitta har mer, dels sa kom nyss overstaande personer hem och jag vill icke missa flyg, metron eller nagot annat fordon (vi har fardast pa manga olika vis, men mer om det sen) sa jag onskar mig sjalv mod och styrka infor den fruktade flygfarden, sen ses vi nar jag befinner mig i kyland, burrburr.

hejhopp resandekropp/ grekan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0