kalimera !

hej alla bleka svennar !
jag har just ankommi till athen (greklands huvudstad kan jag tala om till er somm icke visste det) klockan visar 6:24 PM och vi har hittat till hotellet eller vat sjutton det ar. Det finns inget att gora pa detta hotell sa nar vi fick reda pa att det fanns datorer tillgangliga sa pos vi till dom. Jag kan dock inte skriva sa mycket mer.
nu vet ni att jag lever och har det bra !
vi ses pa torsdag !

hejhopp utlandskropp / greken

p.s jag tar tillbaka det dar med bleka svennar eftersom att jag trots solen ar rattsa blek sjalv, ! tyvarr.... blek och lycklig !

Kommentarer
Postat av: Josse

Kalinichta!!

Hoppas du har det bra ;) jag är så avis..

men det är inte länge kvar tills jag sticker också:]



njut så länge du kan, innan du kommer tillbaka till kalla sverige, puss

2009-09-27 @ 23:10:58
URL: http://myworldinpictures.blogg.se/
Postat av: Clara

Åh vilken lättnad över att få höra att du har det bra! Längtar tills på torsdag!!!

2009-09-28 @ 15:43:44
URL: http://neon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0