lördagen som kom efter fredagen

denna dag har jag hunnit med detta
vakna - frukost - duscha - borsta tänderna - klä mig - ringa sanna - fara på stan - köpa kläder - köpa lite godis - läsa en rolig liten bok på bokia - dela subway macka med sanna - se en snygg kille - testa lite kläder - tigga till mig ett hårspray av mamma - få en rabatt lapp från hm - köpa "rakabenenkräm" och ansikts grejsimojs - fara hem - läsa mammas gammla dagbok (hihi) - sitta vid datorn.

ja, som alla smarta förstår så har jag såklart gjort lite små obetydliga saker också. men nu ska jag hitta på nåt roligare. är inte riktigt på datorhumör om man säger så. men först ska jag göra en sak som hör ihop med den snygga killen , hihihi. nej jag skoja bara , inte precis så. det är som , äsch skit i det förresten.

hejhopp stadskropp /dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0