min dag med ett ord

SEG !

jag vet inte riktigt vad felet med mig är men jag jag har som varit lite offside hela dan, jag har som inte fattat något av det som hänt runt om kring mig, av lite olika anledningar. Jag kanske helt enkelt har sovit för lite ? nej det kan jag väl inte tro ändå, nejnej , felet måste sitta nån annan stanns.

iallfall så vart allt så jobbigt så jag tog en paus från franskan och sedan när jag kände mig fine igen så följde jag med mina vänner på stan och jag hade verkligen sett framemot det. Men nu skulle då mitt inre bråka med mig så jag kände det som att jag befann mig miltals från mina vänner och allt kul.

Det bar sig så illa att jag vart tvungen att avbryta och åka hem. Och tror ni inte då att jag var så borta att jag satte mig på fel buss ?
dock vare inte allt för fel men tillräckligt fel för att jag inte skulle komma till bergsbyn. Jag fick promenera fram genom bussen till chaffören och be han stanna så jag fick kliva av. och tur att det var en snäll chafför.

så jag tog mig då hem, lite mördbultat men jag mår fint !

hejhopp skumkropp /borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0