my darling, my hamburger

det är då boken jag läser på engelskan, faktiskt rättså bra. har just läst klart första delen (my darling)
och ville fira det med lite fyrverkerier, champange, jubel, applåder, skrik, glädje, kalas, tårta och err blogg inlägg.

dock är endast en av dessa önskemål verklighet, men bättre en än inget ?

iallfall så betyder detta att jag snart är klar med läxan. ÄNNU mera av det överstående !!
nu ska jag allt lägga på högsta växeln och se till att bli klar med min lilla läxa.




här får ni ett litet smakprov på hur det kan se ut när 2 syskon provar på lite rörelser till musik, även kallat dans.
och slut resultatet är myyyycket tjusigt.

hejhopp danskropp / pluggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0