och se så fint det gick...


vad i hela frides dar ville jag säga med detta ?
och vad sjuttsingen har jag för mig?

svar på fråga 2:
jag utövar en liten glädjedans !

men varför nu denna lycka?
jassi, det kan man allt klura på.

ja det var som det jag ville visa, att jag glädjedansar för fullamuggar här i mitt hus. och snart ska jag glädjedansa mig till stället som orsakar denna glädjedans.

och justja, svaret på fråga 1:
jag har inte den blekaste aning ! men het sjukt ser det ut om jag får säga det själv.

hejhopp danskropp / gladeR

Kommentarer
Postat av: Den andra sofian :D

Jag vet varför!!!! aqua har kommit ut med en ny skiva!! :D:D

2009-09-08 @ 17:50:43
Postat av: evelina

hahah! :D

2009-09-09 @ 15:21:03
URL: http://evelinalindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0