sanna mina ord !

mr bean och berts fanclub ska sannerligen startas !

 

jag anmäler mig frivlilligt och utan tvekan som meddlem, till och med grundare med min vän sofia.

ett lysande förslag !

iallfall är jag mycket road över sofias närvaro och två underbara inlägg.

min gårdag orkar jag inte tala om så vidare mycket, det räcker med att jag först åt på pizzan med min bror, gustaf,benjamin och jonatan.

sedan var jag allt tvungen att lägga i högsta växeln hem eftersom att jag inte hade en den blekaste anign om när Clara skulle dyka upp, och tacka gudarna för min fart och Claras seghet ! hade det varit tvärtom hade jag inte sett henne, men det gjorde jag. men nöd och näppe !

jag var då med clara resten av kvällen, sov hos henne och så. idag har jag bara tatt de lungt, kollat film och tryckt i mig lite fika, kanske aningens mycket känner jag men det är för gott för att låta bli.

hejhopp skojkropp / värk


Kommentarer
Postat av: rebeccaS

haha jag och min fina t-sshirt i bakgrunden :) älskar er flickor<3

2009-09-06 @ 19:23:56
URL: http://rebeccastoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0