skall jag tro att skall lyckas hinna allt i tid ?

detta är då vad jag måste jag upprepar måste göra ikväll !

1. plugga
2. plugga lite till
3. sy
4. sy igen
5. och sy ännu en gång
6. komma på vars jag ska vill praoa
7. tvätta det som tvättas skall
8. bada duscha
9. somna i tid !!!!

överstruket kommer inte att ske i första taget

detta är vad jag måste jag upprepar måste göra imorn !

1. kunna det jag har pluggat
2. ha på mig det jag sytt (det var ett skämt ! ett stort skämt)
3. be lärare att jag får ringa om prao på arbetet...
4. ...om inte så MÅSTE jag ringa DIREKT jag kommer hem
5. skriva packlista
6. packa ! (mycket mycket viktigt)
7. somna i tid !!!!! (okej, det behövdes inte fem utropstecken, fyra räcker gott och väl)

och frågan är då, varför i hela fridens dar sitter jag och bloggar mitt i all denna stress ?
ärligt, så har jag inte det blekaste aning.

men om jag skall lyckas med allt detta på denna begränsade tid får jag banne mig ta och sätta fart !

(hinner ingen bild, kollade nämligen klockan nyss, GOSH ! )

hejhopp stressadkropp / enomRmtstressad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0