skolkort

vi tog ju liksom det där välkända kortet idag. Var beredd att få stå längst bak as usual men till min förvånging vare det mittenraden för min del, well well.

 

det finns inte så många roliga detaljer om det så därför övergår vi till något häpnadsväckande som jag sysslande med när jag anlänt hem


dansmatta..

hehe, har typ inte gjort det på två år.. och ja, vad ska man säga danstalangerna har gömt sig men jag hittade några iallfall. Det kändes iallfall lite skumt men samtidigt lite kul.

nu ska jag snart, eller ja om en timme typ, till stan med lite vänner och mumsa i mig lite tacos.
är faktiskt riktigt sugen på det !

hejhopp tacoskropp / dansaR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0