tystnad

nu när de trevliga människor som befunnit sig i mitt hem stck sin kos är det lika tyst och tomt som i graven.
inte ett endaste ljud hörs ! (utom då datorn)

iallfall så hade jag riktigt kul och du milde som jag skratta, ja det andra hjälpte ju till förståss. annars hade det ju sett het puckad ut eller hur? om alla sitter tysta hela kvällen och jag bara skrattar ? nono , inte så perfekt.
Men som tur är så var det inte så denna gång.

nu ska jag bara göra min "toalett ritualer" som alltid sker innan jag kryper till kojs, fast oftast skjuter jag in lite andra saker mellan "ritualen" och sovtimmen. Så om jag skulle gissa enligt ytterst säkra teorier så sover Rebecka mellan 3 och halv 4. Det beror på hur mycket jag skyndar mig och sådant i den stilen.

vem vet jag kanske får lust att se en film och må det så ske i sånna fall.

hejhopp tystkropp / R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0