Happyfrog

Hej alla läsare nu blir det barnprogram,
titta nu här vad sofian tar fram:
En liten daggmask och nu skall ni höra,
vad man med en liten daggmask kan göra:
Lägg den på näsan och pluffeliplask,
så har vi gjort oss en ansiktsmask!


Nu när ni nu vet vad man kan göra med en mask så vill jag bara tillägga att jag är Glad.
Alltså jag vill bara springa runt som en höna utan huvud.
Fast jag har ioförsej lust att springa runt och ropa glädjerop ,skrika och tjuta. 
Men jag tror med säkerhet att det är ogenomförligt så att säga utan ett huvud fastklistrat på sin kropps topp.
Var jag har fått all denna glädje ifrån de är något som ytters få personer vet.


Mitt gläje hopp så kallat:Gladagrodan

Hejhopp glädjekropp/Sofia


P.S Det lilla råd där upp till  ja jag vet inte om det är något som borde testas där hemma.
Men om ni vill få en härligtkläggig,slingrig,naturlig,oparfymerad ansiktsmask så varsågod och pröva.
Fast jag tror dock inte att det är en sådan stor hitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0