Salagadoola

Hejsan svejsan!

Jag har en sak som tyngder ner mina axlar.
Igår påbörjade jag mitt tunga uppdrag att städa mitt rum.Men jag hann bara komma halvägs efersom att jag hade andra nya äventyr att ge mig in på(tacokväll men massa trevligt folk).Så jag lämnade mitt rum klockan halv 7.Då jag kom hem senare på kvällen så gick jag gick jag och la mig ögona böj.Då jag öppnade mina tunga ögonlock imorse så möttes dom av ett halvstädat rum.Precis i det skick som jag lämnat det.Okej jag hade ju inte ju inte förväntat mig att nån slaga fe eller superhjälte skulle ha städa klart mitt rum medans jag sov.Men det skulle ha vart väldigt skönt om så var fallet för nu har jag den andra halvan kvar av rummet.Och jag har inte den blekaste aning om var ifrån jag ska få styrkan och modet att slutföra uppdraget jag påbörjat.
Men jag antar att det bara är att bita ihop och köra.
Men som jag alltid brukar säga se det från den ljusa sidan, det är ju redan halv klart.

Detta är vad jag skulle behöva just nu.

Hejhopp städkropp/Slutkörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0