Ingen minder än.

Jag hade idag tänkt att skriva om en man(om det nu är det han är) som jag håller väldigt kär.Vilka situatiner han än hamnar i så lösar han dom.Okej han kanske inte pricis löser dom på det smidigast sättet, men nog funkar det för honom.Han prata inte heller så mycket men det är heller inte så nödvändig för han är ändå ytterst rolig.Och även då han öppnar sin mun för att säga något eller lägga till el liten fnysning eller små ljud så blir det ännu roligare.Och jag har nog aldrig skådat en människa som har så många olika ansiktsuttryck som denna snubbe,snacka talang asså.
Nu så har ni nog kanske listat ut vem det är jag skryter upp så.

låt mi presentera..
Tadamm

Mr bean

Han är helt enkelt ett geni så enkel är det.Men det är nog inte alla so håller med mig om det, men ni som gör det gör helt rätt i att göra det(hoppas ni förstog det där). Men Rebecka är nog en av dom som håller med mig,vi borde kanske ta och skaffa en Mr bean och Bert fan club eller vad tycker du Rebban visst var det en ganska bra idé.

Till sist vill jag säga att ni som inte sett Mr beans holiday borde se den.
Men även ni som sett den kan ju för nöjets skull se den en gång till.

Detta är ett kort klipp från filmen Genialisk.


Hejhopp fankropp/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0