Nu grönskas det

Jambo!

Jag har just gjort en upptäckt.
Det har visat sig så att jag har fått för vana att jag förvandlas till en blomma varja gång någon ska ta en bild på mig.
Hur detta går till, ja det har jag absolt ingen aning om kanska har jag oupptäckta trollkarls krafer och  blivit en häxa som har missat några(många) år på Hogwarts.
Eller så har jag kommit på en ny och trendig pose(inte så lyckad dock)
Jag kan säkert också ha haft oturen att sitta bak i en blomma just precis på sekunden som någon bestämt sig för att :hmm jag borde nog ta och ta lite bilder på denna vackra skara(men jag tror inte så starkt på denna förklaring)

Aja det får kanske förbli ett mysteriu, varför jag vill till att bli en blomma på fotona.
Men det är något jag kan leva med.Det är inte precis så att jag liderav det.

Har har ni då mig som blomma




Så nu när ni har sett domma vackra bilder på mig som en blomma så ska jag pysa mig iväg till skolan.

Hejhopp blommkropp/Den Så fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0