vem uppfann städning ?

eller egentligen, vem uppfann smuts ?

oavsett vilket så HATAR jag den uppfinnaren. Det är bara jobbigt och irriterande.
fast det positiva är ju att det dock blir rättså fint efteråt.

men trots allt mitt hat mot städning så kommer jag inte undan, och särskilt inte nu när det ska komma folk osv !
det var dock inte min idé att alla sak samlas här i min boning, ursh jag får får yrsel av tanken, nejnej hade hellre vart nån annan stanns. Men nu är det bara att acceptera att det är som det är .

jag har varnat alla människor så som vet vad dom ger sig in på.

men nu kan jag bara inte sitta här och skriva ner dåliga saker, eller iallfall sådant som som får mig att känna obehag, nejnej jag tror minsann att det kan blir riktigt kul ! det blir det mesta med rätt personer.

 

hejhopp städkropp / hataR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0