Inte okej!

Alltså denna morgon startade allting fel för mig. Vareda lite sak var ett problem i mina ögon. Igår hade jag planerat att jag skulle sova ut denna morgon efter som att vi hade sovmorgon idag. Men då ville det te sig så att kl: 7.05 var jag redigt toanödig. Så jag gick upp för att gå på toa. Väl på toan så började det droppa från min näsa. Så klar var det ju dax för den att bli blödig (näsblod på g) När jag väl fått stopp på näsan så ides jag inte gå och lägga mig iggen. Och tur var väl det för det tog en evinerlig tid för mig att finna dagen klädval. Jag fick sedan stress äta frukost och skynda mg till bussan. Pust.

Jag hoppas innerlig att ni har fått en bättre start på dagen än mig.



Hejhopp armakropp/ Näsbödaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0