rebecka sover, rebecka sover..

..och bloggar inte alls.
Det är inte vanligt, och kommer ej ske ofta
men man kan dock men man kan dock henne aldrig
TROOOOOOO!!!!

vet inte hur mycket ni förstod av detta men sjung rubriken+texten med "björnen sover" melodin så får ni en sång som jag försökte ska så att den ska avspegla det faktum att jag ljög i texten när jag skrev "kommer ej ske ofta" för sanningen är att jag inte har det minsta lust att blogga, ALLS !

 

och faktum är att jag inte (förrän nu) har rört en datorn sen i söndags och jag känner inte för att göra det heller, så därför kommer jag att skippa bloggen tills jag känner inspiration, pepp, kortsagt till jag helt enkelt vill blogga igen, vilket inte är idag tyvärr, Sofia finns ju kvar så helt dött blir det ju inte, och tur är väl det.

 

men iallafall tills vidare så säger jag bara



fasst innan jag pyser tänkte jag bara meddela att Saudiarabien är ett ytterst jobbigt land att söka fakta om...
det är nämligen det jag sysslar med mellan raderna..
och jag INGET om sjukdomar, INGET om hur man startar eget företag och INGET annat heller typ (som ingen annan redan hittat förstås)

och detta kan då bara beror på TVÅ olika anledningar

1. Saudiarbien går inte att hitta fakta om
2. Jag suger på att leta...

hmm..

hejhopp datorkropp/MakRillla-Ydunsa Mysijoki

P.S detta inlägg skulle ha publicerats för 4 dar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0